這首歌曲的原唱是 Nat King Cole
之前的
Chanel廣告也曾經使用joss stone所翻唱的這個版本
我想,大家應廳不陌生吧

不過,Virna推薦的這首是由之前星光大道的PK歌手-
Olivia Ong所演唱的
她的演唱方式較為輕柔…我個人是比較喜歡啦
也很適合當成MV的背景音樂哦

開春上工第一天
送上這首好聽的音樂
希望大家這一年天天都甜蜜
L is for the way you look at me
 L是為了讓你注視著我
O is for the only one I see
 O是為了唯一我所看見的人
V is very very extraordinary
 V是非常非常的特別
E is even more than anyone that you adore and love
 E是即使是更多你所寵愛的人與愛情

It's all that I can give to you
 這是我所能給你的全部
Love is more than just a game for two
 愛情不僅是兩人之間的遊戲
Two in love can make it
 兩個相愛的人能創造的
Take my heart but please don't break it
 征服我的心吧但請不要傷害它
Love was made for
me and you
 愛情曾創造了我和你

Yeah~ L is for the way you look - you're lookin' at me
 沒錯~L是為了讓你注視著我 - 你正看著我
And O is for the only one I see
 而O是為了唯一我所看見的人
V is so very very extraordinary
 V是這麼的非常非常特別
Now E is even more than any-any-anyone that you adore can love
 現在 E是即使你可以去愛更多你所寵愛的人

It's all that I'm gonna give to you
 這是我所要給你的全部
Oh~ love is more than just a game for two
 噢~愛情不僅是兩人之間的遊戲
Two in love can make it
 兩個相愛的人能創造的
Take my heart but please don't you break it
 征服我的心吧但請你不要傷害它
'Cause love was made for me and you
 因為愛情曾創造了我和你
I'm a-tellin' you that love was made for me and you
 我要告訴你愛情曾創造了我和你
Don't you know that love was made for me and you?
 你不知道愛情曾創造了我和你?

arrow
arrow
    全站熱搜

    virna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()